• ראשי
  • כלכלה
  • נדלן
  • חוק ומשפט
  • צרכנות
  • טכנולוגיה
  • ברנז'ה
  • צרו קשר
  • ראשי
  • כלכלה
  • נדלן
  • חוק ומשפט
  • צרכנות
  • טכנולוגיה
  • ברנז'ה
  • צרו קשר
חיפוש
ראשי » הכי חם באתר » הזוכות הגדולות בתחרות השירות וחווית הלקוח של המי"ל לשנת 2022

הזוכות הגדולות בתחרות השירות וחווית הלקוח של המי"ל לשנת 2022

גלעד מנצור יולי 10, 2022

ביטוח ישיר, אלקטרה מוצרי צריכה, קבוצת ח.י, מכבי שירותי בריאות, מנורה מבטחים, עיריית ראשון לציון– אלו החברות שהצטיינו בחווית הלקוח שהעניקו בשנת 2022

כנס השירות וחווית הלקוח השנתי של ישראל, אשר מתקיים מידי שנה על ידי המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) התקיים השבוע. במהלך הכנס הוכרזו החברות הזוכות בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח לשנת 2022, אשר ביצעו מהלכים פורצי דרך לשיפור השירות בקטגוריות השונות. באירוע נכחו קרוב ל- 1000 משתתפים מעולם השירות וחווית הלקוח ונציגים בכירים מארגונים מובילים במשק הישראלי. טקסי ההכרזה על הזוכים בקטגוריות השונות התקיימו לצד הרצאות מקצועיות של דוברים בכירים ותכנים חדשניים שכללו Case Studies, מגמות ושיטות לשיפור חווית הלקוח.

בקטגוריית השירות כשותף אסטרטגי, במדליית זהב זכתה ביטוח ישיר עם המהלך "שירות בהילוך מהיר", למדליית כסף הגיעה גולן טלקום ואת מדליית הארד קטפו מי עדן ואיכילוב. בקטגוריית הטכנולוגיה בשירות השירות, במדליית הזהב זכתה אלקטרה מוצרי צריכה עם המהלך "טכנאי בקליק" למדליית הכסף הגיעה מכבי שירותי בריאות ובמדליית ארד לאומית ומנורה מבטחים. בקטגוריית חוויה ושירות לעובד במדליית הזהב זכו קבוצת ח.י  עם המהלך "חניתה" את מדליית הכסף קטפו תעשייה אווירית. בקטגוריית פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח במדליית הזהב זכתה מכבי שירותי בריאות עם המהלך "מסע חוצה גבולות", את מדליית הכסף, קטפו CAL כרטיסי אשראי. בקטגוריית פשטות בשירות במדליית הזהב זכתה מנורה מבטחים עם המהלך "פשוט יותר ברגע האמת", למדליית הכסף הגיעה קידר מבנים ובמדליית הארד זכו גולן טלקום. בקטגוריית שירות בעידן קורונה במדליית הזהב זכתה אלקטרה מוצרי צריכה עם המהלך "מניהול משבר לשגרה מנצחת", למדליית הכסף הגיעה "גדות" ובמדליית הארד שטראוס מים. בקטגוריית שירות במגזר הציבורי במקום הראשון זכתה עיריית ראשון לציון  עם המהלך "לגעת בכל תושב ותושב" ואת מדליית הכסף קטפו "המרכז הקהילתי לבריאות נפש – אגד מרפאות".

ביטוח ישיר
קרדיט: עידו רוזנטל

תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח מתקיימת מדי שנה על ידי המי"ל במטרה לקדם את תחום השירות ולהעלות את המודעות לחשיבותה של חווית הלקוח. התחרות מתקיימת זו השנה ה-19 ברציפות, והיא פתוחה בפני ארגונים אשר הובילו מהלכים פורצי דרך לשיפור השירות במהלך השנים האחרונות. המהלכים המוגשים לתחרות מוערכים על ידי צוות שופטים על פי קריטריונים קבועים והציון משוכלל עם סקרי שביעות רצון לקוחות בשיתוף חברת SQ.

בטקס ובתחרות השנה לקחו חלק ארגונים מובילים במשק, כמו מי עדן, גולן טלקום, ביטוח ישיר, איכילוב, קידר, מנורה מבטחים, מכבי שירותי בריאות, אלקטרה מוצרי צריכה, לאומית, קבוצת ח.י, תדיראן, פרטנר תקשורת, תעשיה אווירית, יד שרה, שטראוס מים, גדות, המרכז הקהילתי לבריאות הנפש – אגד מרפאות יפו, עיריית ראשון לציון, עיריית ירושלים, כאל כרטיסי אשראי. כמו כן, באירוע נכחו בכירים מהתעשייה.

הכנס מהווה נקודת מפגש עבור כל העוסקים בעולמות השירות וחווית הלקוח בישראל, לצד מנהלים בכירים במשק הישראלי במטרה להתחבר לקהילת השירות וחווית הלקוח, להעמיק את הדיון המקצועי ולספק פתרונות, כלים ותובנות חדשניים. בימים אלה, בסיום אירוע המליאה המרכזי, מתקיימים יומיים של סמינרים מקצועיים בעולמות השירות וחווית הלקוח אשר כוללים בין היתר Case Studies, כלים, פתרונות, תהליכי עבודה ומהלכים לשיפור חווית הלקוח.

גלי קארינה שרי, מנהלת המרכז הישראלי לניהול, אמרה: "בעולם בו המותג מתקשר עם הלקוח בנקודות מגע מרובות, ואנו הצרכנים מעוניינים לקבל שירות איכותי ומהיר כאן ועכשיו – תחום שירות הלקוחות הפך להיות מנוע צמיחה מרכזי עבור חברות רבות. אני שמחה שניתנה לנו ההזדמנות להוקיר את כל החברות שהתמודדו בתחרות והשקיעו מאמצים וביצעו מהלכים יצירתיים ויוצאי דופן לשיפור מערך השירות ומתן חווית לקוח מיטבית. אני רוצה לברך את החברות הזוכות אשר חתרו למצוינות בשירות וכעת מאמציהן נושאים פרי".

מנורה מבטחים
קרדיט: עידו רוזנטל

 אודות המרכז הישראלי לניהול ( המי"ל )

המי"ל (מבית מטריקס) מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, , שיווק, שירות ומכירות, פרויקטים, ורכש. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות הEffie Awards, והשניה היא תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח.

אלקטרה ביטוח ישיר המרכז הישראלי לניהול עיריית ראשון לציון קבוצת ח.י
« פוסט קודם
פוסט הבא »

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות

אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!

האתר עובד בשיתוף פעולה עם חברת buypost  פרסום מאמרים 

זכויות יוצרים

אתר www.israelcalcali.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@israelcalcali.co.il

דבר בשם אומרו

כל הזכויות שמורות לחברת עט תקשורת. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

תגיות
LG wizz air אביגדור ליברמן בנק ישראל דירות הטבות לעצמאיים בקורונה הייטק העלמת מס התאחדות התעשיינים התחדשות עירונית וועדת הכלכלה וועדת הכספים ועדה מחוזית ועדת הכספים ח"כ משה גפני חברת שניר טכנולוגיה יועץ משכנתאות ירושלים כלכלה כלכלה בימי קורנה מחירי הדירות מס הכנסה מענקי סיוע משבר כלכלי משכנתא משרד האוצר משרד הבינוי והשיכון נגיף הקורונה נגיף קורונה נדל"ן נדלן ניר שמול נתב"ג סטארט אפ עורך דין עסקים עסקים קטנים פלאפון קורונה רמת גן רשות המיסים רשות המסים שר האוצר תל אביב

ניתוח קטרקט השתלת קרנית  פטריגיום

אתרי עט תקשורת: פוליטיקלי-פורטל פוליטיקה ישראלית| מקומי – אתר החדשות המקומיות של ישראל | אתר הבילויים של ישראל- פורטל פנאי ונופש  | לבריאות- פורטל בריאות ורפואה | הדור הבא – אתר הצעירים של ישראל | חדשות הקמפוס | ישראל כלכלי – פורטל כלכלה ונדל"ן | דתי רעננה | חדשות בת ים | חדשות חרדים| קורונה ישראל | חדשות המשפט- אתר עורכי דין ומשפטים בעלי מקצוע חדשות הטכנולוגיה אתר הטיפים אתר האפליקציות טיפים להורים

גלילה לראש העמוד