הסטארטאפ YOUTILIGENT, שפיתח טכנולוגיה המנטרת אופן שימוש וצריכה של לקוחות, ושולחת את המידע בזמן אמת לספקים ויצרנים. זכה במקום השלישי בתחרות החדשנות של ועידת האינטרנט העולמית WIC, שנערכה בסין.
הועידה היא הגדולה בתחום האינטרנט בסין ומטרתה חיזוק הקשרים ההדדיים בין חברות סיניות ובינלאומיות בכל הקשור לאימוץ טכנולוגיות מתקדמות. בשלבי המיון המוקדמים התחרו 50 סטרטאפים ישראלים על ההתמודדות בתחרות.

יוטיליג'נט מאפשרת ליצרני מכשירי חשמל, כמו למשל יצרני מכונות קפה, לקבל החלטות עסקיות, שיווקיות ותפעוליות וזאת על בסיס רכיב המבוסס על בינה מלאכותית שאוסף ומנתח את המידע בזמן אמת מנתוני השימוש במכשירי קצה של הלקוחות. הטכנולוגיה מזהה את החתימה המיוחדת של כל פעולה במכשיר, מאפשרת לנותני השירות והיצרנים לדעת איזה מוצר נצרך בכל רגע נתון, באיזו מידה ובאיזה אופן. לנתח את דפוסי השימוש של הלקוח ולהבין מתי הגיע הזמן לחדש את המלאי, לבצע פעולת תחזוקה או לתקן את המכשיר ועוד.
הפתרון מתבצע בדרך של "פלאג אנד פליי", שאינו דורש התערבות כלשהי במכשיר הנמדד ומתאים כמעט לכל מכשיר המחובר למערכת החשמל. בשלב הראשוני החברה מתמקדת בתחום המזון והמשקאות, וביצעה התקנות במספר חברות בהן בן אנד ג׳ריס, מי עדן, נסטלה, טמפו, קוקה-קולה ישראל ועוד. החברה גייסה 1.5 מיליון דולר מקרן קורנרסטון ונצ'ר פרטנרס (Cornerstone Venture Partners) ורשות החדשנות, ונבחרה לאחרונה להשתתף בתכנית ה-Foundry של של SAP.io- זרוע ההשקעות של חברת SAP. ההון ישמש להמשך פיתוח הטכנולוגיה, הרחבת הפתרון לתמיכה במגוון רחב יותר של ורטיקלים ומוצרים, וביצוע התקנות נוספות בארה״ב, אסיה ואירופה.

צוות השיפוט ציין בחוות הדעת את התחכום בפיתוח של יוטיליג'נט, שיכול לתת מענה טכנולוגי לירידה ברווחיות של חברות הפועלות בתחום זה ומעניק להם כלי למתן ערך מוסף משמעותי ללקוחותיהם. לדברי אביחי בליצקי, מנכ"ל יוטיליג'נט, הזכיה בתחרות מעניקה חשיפה רבה בפני חברות טכנולוגיה בסין ובשאר אזורי העולם והיא אות של כבוד לתעשיית ההייטק הישראלית.
יוטיליג'נט הוקמה על ידי אביחי בליצקי, ואדים חשנסקי ואביב לוין, ופועלת ממתחם SouthUp בקיבוץ נירעם שבעוטף עזה.