• ראשי
  • כלכלה
  • נדלן
  • חוק ומשפט
  • צרכנות
  • טכנולוגיה
  • ברנז'ה
  • צרו קשר
  • ראשי
  • כלכלה
  • נדלן
  • חוק ומשפט
  • צרכנות
  • טכנולוגיה
  • ברנז'ה
  • צרו קשר
חיפוש
ראשי » הנקראים ביותר » וידמוב מגייסת 50 מיליון דולר ומגייסת עובדים בישראל

וידמוב מגייסת 50 מיליון דולר ומגייסת עובדים בישראל

עמי שרון פברואר 28, 2021

חברת הטכנולוגיה הבינלאומית וידמוב, שפיתחה פלטפורמת AI למדידה וטיוב של קמפיינים קריאטיביים, הודיעה  שגייסה 50 מיליון דולר מקבוצת קרנות, משקיעים אסטרטגיים וחברות משפיעות בתחום טכנולוגיות התוכן והקריאייטיב, בהם הענקיות אדובי ושאטרסטוק.

הסבב החדש יתמוך בהתרחבות הגלובאלית של וידמוב. כולל בישראל, ובהשקעה בטכנולוגיה שמסייעת למשווקים למקסם את שווי הקריאייטיב שלהם בקמפיינים פרסומיים.

התוכנית של וידמוב: לגייס עשרות עובדים ישראלים למעגל אנשי התוכן והקריאטיב של החברה

מאחר ו-וידמוב מסייעת למותגים וסוכנויות פרסום. למדוד ולטייב את הקריאטיב שלהם על מנת לייעל ולהעצים קמפיינים. החברה מעסיקה אנשי תוכן ופרסום מקומיים. בכל שוק בו היא פועלת. כחלק ממהלך ההתרחבות, בכוונת החברה לגייס עשרות אנשי תוכן חדשים בישראל למעגל היוצרים שלה.

וידמוב האמריקנית כבר מחזיקה בנוכחות משמעותית בישראל והטכנולוגיה שלה משמשת מותגים גדולים. ישראלים ובינלאומיים, שלהם פעילות פרסום בארץ, כמו חברת כרטיסי האשראי מקס, קולגייט פלמוליב, פרוקטר אנד גמבל, החברה המרכזית למשקאות, MyHeritage, דלק מוטורס, סודה סטרים ועוד.

בנוסף, וידמוב עובדת עם סוכנויות פרסום מובילות בישראל. כמו קבוצת גיתם BBDO, קבוצת פובליסיס, קבוצת אדלר חומסקי ורשבסקי ונוספות.

לדברי אלעד קושניר מטרסו, מנהל הפעילות של וידמוב בישראל:
"למרות היותה של ישראל שוק קטן יחסית עבור חברות בינלאומיות רבות. עבור וידמוב מדובר באזור חשוב ואסטרטגי,. בעיקר בשל הנכונות של הלקוחות הישראלים לאמץ חדשנות ולעמוד בחזית הטכנולוגיה".

"כבר היום אנו רואים עניין עצום בשוק המקומי בטכנולוגיה שלנו. אנחנו עובדים יד ביד עם סוכנויות הפרסום והמשווקים המובילים בישראל ועוזרים להם להבין איזה קריאייטיב עובד הכי טוב עבור המותג. באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית שמתבססת על נתונים. ולא על ניחושים ותחושות בטן, כמו בעבר. כדי לתמוך במהלך ההתרחבות. בכוונתנו לגייס עשרות אנשי הפקה, תוכן וקריאייטיב למעגל היוצרים שלנו בישראל".

החברה גייסה עד כה כ-100 מיליון דולר להרחבת הפלטפורמה החדשנית שלה לקריאייטיב חכם.

אלעד קושניר
תמונה אלעד קושניר צילום יחסי ציבור
« פוסט קודם
פוסט הבא »

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות

אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!

האתר עובד בשיתוף פעולה עם חברת buypost  פרסום מאמרים 

זכויות יוצרים

אתר www.israelcalcali.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@israelcalcali.co.il

דבר בשם אומרו

כל הזכויות שמורות לחברת עט תקשורת. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

תגיות
LG wizz air אביגדור ליברמן בנק ישראל דירות הייטק העלמת מס התאחדות התעשיינים התחדשות עירונית וועדת הכלכלה וועדת הכספים ועדה מחוזית ועדת הכספים ח"כ משה גפני חברת שניר טכנולוגיה יועץ משכנתאות ירושלים כלכלה כלכלה בימי קורנה מחירי הדירות מס הכנסה מענקי סיוע משבר כלכלי משכנתא משרד האוצר משרד הבינוי והשיכון נגיף הקורונה נגיף קורונה נדל"ן נדלן ניר שמול נתב"ג סטארט אפ עורך דין עסקים עסקים קטנים פינוי בינוי פלאפון קורונה רמת גן רשות המיסים רשות המסים שר האוצר תל אביב

ניתוח קטרקט השתלת קרנית  פטריגיום

אתרי עט תקשורת: פוליטיקלי-פורטל פוליטיקה ישראלית| מקומי – אתר החדשות המקומיות של ישראל | אתר הבילויים של ישראל- פורטל פנאי ונופש  | לבריאות- פורטל בריאות ורפואה | הדור הבא – אתר הצעירים של ישראל | חדשות הקמפוס | ישראל כלכלי – פורטל כלכלה ונדל"ן | דתי רעננה | חדשות בת ים | חדשות חרדים| קורונה ישראל | חדשות המשפט- אתר עורכי דין ומשפטים בעלי מקצוע חדשות הטכנולוגיה אתר הטיפים אתר האפליקציות טיפים להורים

גלילה לראש העמוד