לייבפרסון נחלצת לעזרתם של עסקים קטנים ובינוניים בישראל שנפגעים כתוצאה מנזקי הקורונה, ותעמיד לרשותם את מערכות התקשורת שלה המאפשרות לעסקים לתקשר מרחוק עם לקוחות בצורה יעילה ומתקדמת באמצעות בוטים ומסג׳ינג
בשבועות האחרונים מאז החרפת מחלת הקורונה, ההגבלות השונות, ומספר ישראלים גדל והולך שנאלץ להישאר בבידוד, מדווחים בעלי עסקים קטנים ובינוניים על הפסדים כספיים גדולים הנגרמים להם כתוצאה מביטול אירועים וירידה חדה בביקורים של אנשים במקומות הומי אדם, כולל בקניונים ורשתות מסחר. הנטל העיקרי נופל על העסקים והעצמאים בארץ. חלק מהעסקים – בעיקר אלה הקשורים לענפי התיירות שנפגעו באופן מיידי, אך המעגל הולך ומתרחב ומצטרפים מדי יום עסקים מתחומים אחרים. רבים מהעסקים מתריעים כי אם המדינה לא תסייע – תוך זמן קצר רבים מהם לא ישרדו.
קבלת המוצר ללא עלות לשיפור היכולת של העסק לעבוד בזמן המשבר
לאור המצוקה, לייבפרסון, החברה המובילה היום בעולם בפיתוח פלטפורמות תקשורת לחיבור בין מותגים ולקוחות, מציעה לעסקים קטנים ובינוניים בישראל לקבל את המוצר שלה ללא כל עלות, וכך לאפשר להם למכור ללקוחות ולהעניק שירות מרחוק. הטכנולוגיה של לייבפרסון מאפשרת ללקוחות לתקשר עם מותגים באמצעות הערוצים המועדפים עליהם, בעיקר באמצעות הודעות טקסט כמו בוואטסאפ או בפייסבוק מסנג׳ר. חברות הנפגעות מנזקי הקורונה תוכלנה לשלב ללא עלות את הטכנולוגיה של החברה הכוללת בוטים עם בינה מלאכותית, פתיחת ערוצי מסג׳ינג ללקוחות ועוד.
לדברי יובל מטלון, מנכ״ל לייבפרסון ישראל: ״היה ברור לנו בלייבפרסון שאנחנו חייבים לרתום את היכולות המתקדמות שלנו, המאפשרות היום לעשרות אלפי לקוחות בעולם לתקשר בצורה מתקדמת עם מליוני הלקוחות שלהם, לטובת עסקים קטנים ובנוניים בישראל הנפגעים מנזקי הקורונה. חברות גדולות העושות שימוש בטכנולוגיה שלנו מציגות גדילה של פי שלוש במכירות וירידה ב 15% בהוצאות על שירות לקוחות, ואין ספק שהטכנולוגיה הזאת יכולה לסייע גם לעסקים הניזוקים מהקורונה להתקרב ללקוחות, שבשבועות האחרונים מדירים את רגליהם מאזורי מסחר והתקהלות הומים.
עסקים המעוניינים לקבל את המוצר ללא כל עלות לתקופת המשבר מתבקשים להעביר את פנייתם לכתובת המייל הבאה: