• ראשי
  • כלכלה
  • נדלן
  • חוק ומשפט
  • צרכנות
  • טכנולוגיה
  • ברנז'ה
  • צרו קשר
  • ראשי
  • כלכלה
  • נדלן
  • חוק ומשפט
  • צרכנות
  • טכנולוגיה
  • ברנז'ה
  • צרו קשר
חיפוש
ראשי » המומלצים » קידום אורגני בפייסבוק לעסקים

קידום אורגני בפייסבוק לעסקים

תוכן פרסומי יולי 11, 2020

המושג "קידום אורגני" בדרך כלל מתקשר לקידום אתרים בגוגל ולמעשה תקופה לא קצרה שהיה מנת חלקו הבלעדית של תחום זה. עם השנים ועם התפתחות הדפים העסקיים בפייסבוק, המושג "קידום אורגני בפייסבוק" הפך מקביל, אם כי תקף אך ורק לפלטפורמת הפייסבוק.

קידום אורגני
http://canva.com/

אמנם מיותר לציין בשלב זה, אך עסק שאין לו דף עסקי בפייסבוק מפסיד פה נתח שוק עצום ולא מנצל פלטפורמת שיווק ענקית שהיא ברובה בחינם. יחד עם זאת, חשוב לציין כי עם הזמן פייסבוק פגעה קשות בנתח הקידום האורגני מתוך תירוץ של שמירת הגולש מפני ספאם ושיווק יתר של עסקים, אך מספיק מבט חטוף בכל הפרסומות שרצות בקיר של כל משתמש פייסבוק על מנת להבין שפייסבוק מבינים את מה שגוגל השכילו להבין קודם, שפרסום שמניב להם כסף יקבל עדיפות על פני פרסום שלא מניב להם כחברה מאום.

אם כך, עסק שיש לו דף עסקי בפייסבוק יכול לקדם אותו באמצעות מודעות ממומנות, וכן יכול לבצע קידום אורגני בפייסבוק באמצעות מספר כללים מרכזיים.

האמצעים הנדרשים לקידום אורגני בפייסבוק

  1. מידע בסיסי רלוונטי – עמוד פייסבוק עסקי צריך להכיל מידע רלוונטי הן אודות העסק עצמו, הן אודות השירותים ו/או המוצרים שהעסק משווק, הן סיווג רלוונטי של תחומי העיסוק שלו והן דרכי התקשרות והגעה.
  2. תוכן שוטף והרבה – יצירת פוסטים רלוונטיים שוטפים ברמה של שניים עד שלושה בשבוע. מומלץ שכל פוסט יהיה שונה מעט מקודמו על מנת לשמור על עניין וגיוון ויכיל בתוכו מידע מעניין ורלוונטי, אינטראקציה עם קהל היעד, מדיות שונות כמו תמונות וסרטוני ווידאו מתאימים ועוד. יצירת העניין בפוסטים היא ברמת החובה אחרת הסיכוי שילחצו על הלייק בעמוד ו/או יישארו בו קטן.
  3. הקפידו לבדוק אילו מהפוסטים שהעליתם יוצר יוצר עניין. תוכלו לדעת זאת ע"י כמות הלייקים, התגובות והשיתופים שתקבלו עבור כל אחד מהם. פוסטים שפחות "מוכרים" תוכלו לשכלל להבא או שלא לחזור על פורמט כזה או אחר שלא הצליח. כמו כן, ע"י בדיקה זו תוכלו לבדוק באילו שעות כדאי לכם להעלות פוסטים ובאילו לא. כלומר, מתי קהל היעד של העסק שלכם יותר מגיב ומתי לא (גם של המתחרים שלכם, אגב).
  4. השקיעו בפוסטים שלא דורשים מאמץ כביר למדי מהגולשים שלכם, כלומר, מסר קצר ואינטראקטיבי ככל הניתן. זכרו שככל שעובר הזמן, קהל הגולשים בפייסבוק מעדיף תוכן יותר ויזואלי (סרטונים, לייבים, מסיבות צפייה וכו') ופחות מלל. את הסרטונים מומלץ לא רק לייבא מיוטיוב אלא גם לנעוץ אותם בלשונית הסרטונים של הדף, משום שזה מקבל עדיפות על פני יוטיוב מבחינת פייסבוק.
  5. דאגו לשלב הנעה לפעולה בפוסטים – שיתוף, צפייה בתוכן, תגובות לשאלה, תיוגים וכו'. אך יחד עם זאת, שימו לב שלא לטמון פתיונות לחיצה (קליקבייטס) בפוסטים שלכם ולא להגזים עם קריאות לתיוגים ושיתופים משום שפייסבוק פחות אוהבים את השיטות האלה.
  6. שתפו את הפוסטים של העסק שלכם הן בדף האישי שלכם והן בקבוצות. יחד עם זאת, מכיוון שפייסבוק מצמצמת מאוד את החשיפה בקבוצות, מומלץ דווקא לבנות קבוצה סביב הדף העסקי ובכך גם לקשר אליה את הדף וגם לשתף בה את הפוסטים של הדף העסקי ולצבור בה עוקבים לאורך זמן.

המאמר נכתב ע"י סער ברעם – מומחה שיווק בפייסבוק.

לאתר של סער.

פייסבוק פרסום קידום אורגני
« פוסט קודם
פוסט הבא »

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות

אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!

האתר עובד בשיתוף פעולה עם חברת buypost  פרסום מאמרים 

זכויות יוצרים

אתר www.israelcalcali.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@israelcalcali.co.il

דבר בשם אומרו

כל הזכויות שמורות לחברת עט תקשורת. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

תגיות
LG wizz air אביגדור ליברמן בנק ישראל דירות הטבות לעצמאיים בקורונה הייטק העלמת מס התאחדות התעשיינים התחדשות עירונית וועדת הכלכלה וועדת הכספים ועדה מחוזית ועדת הכספים ח"כ משה גפני חברת שניר טכנולוגיה יועץ משכנתאות ירושלים כלכלה כלכלה בימי קורנה מחירי הדירות מס הכנסה מענקי סיוע משבר כלכלי משכנתא משרד האוצר משרד הבינוי והשיכון נגיף הקורונה נגיף קורונה נדל"ן נדלן ניר שמול נתב"ג סטארט אפ עורך דין עסקים עסקים קטנים פלאפון קורונה רמת גן רשות המיסים רשות המסים שר האוצר תל אביב

ניתוח קטרקט השתלת קרנית  פטריגיום

אתרי עט תקשורת: פוליטיקלי-פורטל פוליטיקה ישראלית| מקומי – אתר החדשות המקומיות של ישראל | אתר הבילויים של ישראל- פורטל פנאי ונופש  | לבריאות- פורטל בריאות ורפואה | הדור הבא – אתר הצעירים של ישראל | חדשות הקמפוס | ישראל כלכלי – פורטל כלכלה ונדל"ן | דתי רעננה | חדשות בת ים | חדשות חרדים| קורונה ישראל | חדשות המשפט- אתר עורכי דין ומשפטים בעלי מקצוע חדשות הטכנולוגיה אתר הטיפים אתר האפליקציות טיפים להורים

גלילה לראש העמוד